CORONA / COVID-19
Neem voor alle vragen rondom het wel/niet doorgaan van de concerten contact op met de organisatie zelf. Wij hebben nauw contact met de organisaties.
Welkom bij de supportpagina van digitalekaartverkoop.nl
De kaarten die via digitalekaartverkoop.nl verkocht worden zijn rechtstreeks afkomstig van de organiserende partij. Voor de meeste vragen kan je dan ook het beste bij de organisatie zelf terecht.
Kaartje kwijt of niet ontvangen?
Ook daar niet gevonden? neem dan contact met ons op om de kaarten opnieuw te sturen.
Inchecken op papier of met telefoon?
Annuleren / retourneren van reeds gekochte kaart
In principe kunnen kaarten niet geannuleerd en/of geretourneerd worden. Neem voor mogelijkheden contact op met de organisatie zelf.
Inhoud en/of tijden van evenement
Neem hiervoor contact op met de organisatie zelf.
Toegankelijkheid evenement locatie
Neem hiervoor contact op met de organisatie zelf of direct met de locatie van het evenement.
Problemen met jullie account?
Waarom transactiekosten?
Elektronische betalingen doen kost echter wel geld. Wij huren daar payment provider Mollie voor in. Ook zijn er natuurlijk serverkosten om de website en de betalingen in de lucht te houden. Dit alles wordt betaald uit de transactiekosten.
Wij doneren tijd en jullie doneren een klein beetje extra om het allemaal werkelijk te maken.
Samen voor klassieke amateurmuziek!
Helemaal veilig betalen via: